14 Mart 2013 Perşembe

Concealer Dosyası: the Balm Time Balm Concealer Light/Medium

Gratis Sevgililer Günü indirimi sayesinde the Balm ürünlerini ilk kez deneme fırsatı buldum, bu kapatıcı da onlardan biri.


Ürün 7.5 gr. Bendeki light to medium rengi. Aslında ben bir ton koyusu olan mid-medium'un morluklarımu daha iyi kapatacığını düşünüyorum ama o kalmamıştı standlarda. Ama bu ton da buğday tenliler için gayet uygun.


Ürünün ambalajı çok kötü. Sert plastik bir kutuda bulunuyor. İçinden bir de küçük sünger çıkıyor ama ben onla uygulayamadığım için attım. Ürünü nasıl uyguladığıma gelecek olursak ben concelar fırçama alıp göz altlarıma sürdükten sonra parmaklarımla pıt pıt yaparak yediriyorum. Az miktar uygulamakta fayda var yoksa yedirmesi zor oluyor ve kötü bir görüntü oluşuyor. Fazla uygulamada göz çevrenizi yaşlı gösteriyor :(


Yukarıda gördüğünüz ürünün dağılmamış hali. Rengi morlukları kapatmaya uygun alt tonda. Aşağıda ise bileğimde dağılmış halini görebilirsiniz. Ciltle bütünleşiyor, damarlar az da olsa belli oluyor ama gayet canlı bir görünüm sunuyor.


Lakin kendisini bir gün çok sevip ertesi gün nefret ediyorum. O nedenle ne alın ne de uzak durun diyemiyorum kimseye. Ürün hakkında görüşlerime kısa bir özet geçecek olursak:

Artıları
  • Gramajı küçük görünse de küçük bir miktarı kapatmaya yetiyor o nedenle sizi 4-5 ay idare edebilir
  • Ortanın üstündeki kapatıcılığı
  • Renk skalasının genişliği
  • Doğal bir görünüm vermesi

Eksileri
  • Kesinlikle ambalajı. Açıkcası çok bir ucuz bir ürün değil ama Essence gibi markaların dayanıksız ambalajlarına fiyatı yüzünden dayanabiliyoruz ama bu ürünün sert plastikten bir ambalaja sahip olması, hatta o ambalajın kolaylıkla çatlaması beni hayal kırıklığına uğrattı.
  • Maalesef çizgilere doluyor. 
  • Kalıcılığı orta karar. Gün içinde tazeleme ihtiyacı hissedebilirsiniz.




4 yorum :

  1. merhaba bloğunu beğendim. the balmın ürünlerini az miktarda kullandım daha fazlasını merak ediyordum bu post güzel olmuş.
    http://glpnr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler yorumların için, benim de kullanmadığım çok ürünü var daha :)

    YanıtlaSil
  3. ben kapatıcılığına yapısına kıvamına aşığım ama benimde göz altımdaki çizgilerde kat yeri yapıyor oyüzden iyi bir göz altı nemlendiricisi kullanıp az kapatıcı sürmek lazım

    YanıtlaSil
  4. sana tamamen katılıyorum bu ürün hakkında! ben de gratis'in yılbaşı öncesi indiriminden almıştım bu ürünü. Bİ bakıyorum güzelce yayılmış süper kapatmış bir bakıyorum pütür pütür çizgi çizgi. Birde bunun fondötenini aldım bakalım nasıl uyguluycam:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)