21 Mart 2013 Perşembe

Çekiliş Sonucu!!

Merhaba arkadaşlar çekilişimiz sonuçlandı. aşağıdaki ünlüyü sormuştum hatırlarsanız, kim oldugunu bilen  + hak kazanacaktı. Bilen epey katılımcı olmuş, tekrar hatırlayalım ünlümüzü:


Evet cevabımız Diane Kruger idi. Bilenleri tebrik ediyorum ve daha fazla bekletmeden çekiliş sonucunu açıklıyorum:)

Doğru cevaptan kaynaklanan haklar ile toplam 39 katılım olmuş oldu. Ve kazanan 23 numara.

Hemen listemizden bakalım :) 23 numarada ilovemyciko adlı izleyicim hediyenin sahibi oluyor. Gün içinde kendisine mail atacağım. Ama o bana da tekderdimnegiysem@gmail.com adresinden ulaşabilir. 


Bu arada olur da kazanan bana ulaşmaz ise diye tekrar uğraşmamak adına yedek talihli çekilişi de yaptım.

Eğer asıl talihli 3 gün içinde bana dönmezse yeni talihlimiz style glaze olacak.

Yakın zamanda başka çekilişlerde görüşeceğiz, beklemede kalın :)

2 yorum :

  1. ünlüyü merak ediyordum sonuçlanmış nihayet:)) canım ben listede adımı göremedim katılmıştım ama çekilişe:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu listeyi ben yapmadım formu cevaplayanları direk oluşturuyor google, bu isimle mi kayıt oldun canım "yeni hayat" diye, eğer öyleyse yok adın neden acaba :S yani istersen listenin orjinalini de yollayabilirim kontrol etmen için :S

      İstersen tekderdimnegiysem@gmail.com adresine mail adresini yolla burada yayınlamadım belki mail adresinden cıkar..

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)