31 Ocak 2013 Perşembe

Ünlülerin Damalı Louis Vuitton Merakı

Kabul ediyorum ilk örneğimi ben de beğenmedim. Tulumda bel oyuntusunun olmaması Elettra Wiedemann nın vücudunu dikdörtgen göstermiş resmen. Tulum bu koleksiyondaki vasat parçalardan. Artı kombinde çanta bu kadar iddiasızken ayakkabıların böyle dikkat çekici olması da ayrı bir tezat oluşturmuş.



Hailee Steinfeld da tercihini bir tulumdan yana kullanmış açıkcası yaşına uygun bir seçim çok retro bir görüntüsü var.



Isabeli Fontana iddialı bir parça seçmiş. Aslında eteği beğendim ama bir olmamışlık var genel görünümümde sanki, siz ne dersiniz?



Jessica Alba'nın bu kombinini daha önce bir çok blogger arkadaşım inceledi ve genelde beğenilmiş. Açıkcası Jessica Böyle güldükçe giydiklerini beğenmemek elde değil :) 



Kirsten Dust da yine bu elbisesiyle begenildi. Bunda ten ve saç renginin rolü büyük bence.



Kirsten Stewart için en uygun parça bu bence bu koleksiyondaki. Hata ilk defa düzgün poz vermiş :) 



Miranda Kerr güzel fiziğinin avantajını kullanarak ultra mini bir elbise tercih etmiş. Çanta ve ayakkabı seçimini çok beğendim, saçlarını toplaması da yerinde bir karar bence.



Bu damalı elbiseyi ilk giyenlerden Kerry Washington'u sona sakladım. Ten rengi, saçı, makyajı ile dört dörtlük. Lakin defiledeki looku aynen kopyalayıp işin kolayına kaçmış olması hiç hoş değil :P




Peki siz bu damalı elbise modasını sevdiniz mi? Siz hangi parçayı tercih ederdiniz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)