18 Aralık 2012 Salı

Ben de Bitirdim 1!


1. Herbaderm Göz Altı Kremi: Bu markayı bir kaç blogda görüp edinmiştim bu kremi. Açıkçası bir kaç haftaya kadar memnundum ama son günlerde cildim biraz kuruduğu için göz altlarımda nasibini aldı ve bu ürn nemlendiremeye yeterli gelmedi.  Fiyatı 16-17 gibi bir şey olmalı. 30 yaş öncesi için gayet uygun aslında.

2. Rival de Loop Göz makyajı temizleyicisi: Fiyatına göre başarılı bir ürün, gözü yakmıyor, yağlı bir his bırakmıyor ama suya dayanıklı ürünleri çıkarmakta zorlanıyor biraz. Rossmanlardan edinebilirsiniz.

3. Restorex Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan: eczanemizde.com dan almıştım. Fiyatı uygun koca kutu 15 tl gibi bir şey.

4. Restorex Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi: Şampuandan daha da memnun edici. Yağlandırmıyor saçı, yumuşacık yapıyor.


5. Bioture Lens Solüsyonu: Yıllardır değişmez ürünüm. En doğal lens solüsyonu. Bu zamana kadar ne yakma yaptı ne bir sorun yaşadım. Bittikçe yeniliyorum mütemadiyen.

6. Sterimar Nazal Sprey: Hiç araştırmadan eczaneden rastgele aldığım bir üründü. Burun mukozasını nemlendiriyor. Özellikle kışın ısıtma sistemlerinin neden olduğu nemsizlik vs. dolayısıyla verdiği rahatsızlığı gidermede yardımcı. Hele nezleyken mutlaka edinilmeli.

7. Garnier BB Krem: İlk çıkan versiyonu. Ben bunu da sevmiştim ama karma ciltler için çıkanını daha beğendim diyebilirim. Tüm garnier ürünlerinde olduğu gibi sevmediğim bir kokusu var ama kullanılmaz değil.

8. Herbaderm El ve Tırnak Balsamı: İşe yarayan bir ürün ama sürerken dikkat etmeli biraz fazla kaçırsanız emilmiyor ve elde bıraktığı hissi sevmiyorum. Kararında kullanıldığından iyi nemlendiriyor. Tırnakları güçlendirir demiş ama ben faydasını görmedim pek.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)