11 Kasım 2012 Pazar

Filorga Meso-C Box Aydınlatıcı Vitamin Kürü ve Filorga Optim Eyes Göz Çevresi Kremi

Filorga markası açıkcası hiç duymadığım ve ürünleriyle karşılaşmadığım bir markaydı - cehaletime verin :) Her zaman alışveriş yaptığım eczanedeki çalışan ağız çevremdeki renk koyulaşması için bana Filorga Meso-C Box Aydınlatıcı Vitamin Kürünü tavsiye etti açıkcası fiyatı biraz pahalı gelse de seti denemeye karar verdim. Yine aynı arkanın göz kreminde de %50 indirim olunca onu da hemen alıverdim. Açıkcası ürünleri kullanıp bitireli çok zaman oldu bilgisayarda fotograflarına rastlayınca ürünler hakkındaki görüşlerimi paylaşmadan edemedim.



Soldaki 3 şişeden oluşan ürün aydınlatıcı kür. 21 gün uygulanıyor yani her şişe 1 hafta. Ürünün vadettikleri şöyle:
Etkisi ve özellikleri: MESO-C kür iki kat fazla ışıltı ve gençlik, derhal güçlü ve uzatılmış nemlenme sağlar. Yorgunluk silinir, cilt daha ışıklı, daha canlı ve daha genç görünür.
Formül:Güçlü dozdaki saf vitamin C pudra şeklindeki olup hava ve ışık geçirmez ambalajı ile kullanım için açılına dek özelliklerini korur. Vitamin C nin bu çok güçlü antioksidan formu kolajen üretimini güçlendirir, hücreleri uyarır ve cilde parlaklık sağlar. Ultra nemlendirici polisakkaritler ve NCTF kürecikleri ile birleşerek güçlendirilmiş "mezo" hareketi oluşur.

Peki bu ürün bunları gerçekleştiriyor mu derseniz kısmen evet. Gerçekten daha  nemli bir cildiniz oluyor ama canlandırıcı etkisi pek fark edilmiyor. Satıcı bana yılda bir kez kullanmam yeterli demişti ama ben o etkiyi göremedim, bir daha alacağımı sanmıyorum.

Sağdaki ürün ise göz kremi ve kesinlikle çok başarılı bir ürün göz altlarımı bu kadar nemlendiren bir ürüne rastlamamıştım. İndirimli anına denk gelirsem kaçırmam bu kremi sanırım, çünkü nemlendirmenin yanı sıra cildi sıkılaştırdığına da inanıyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)