8 Mayıs 2012 Salı

Paçozlar Sizi!

Öncelikle efendim buradaki paçoz "Uyumsuz, özensiz giyinmiş kimse" anlamındadır inanmayan tdk'ya baksın:)
MET galanın iyilerini kötülerini gördük sevgili bloggerlarımızda, lakin şu kıyafetler hakkında bir iki kelam etmezsem çatlardım o nedenle hemen başlıyoruz:

Arkadaki kırmızı halı ve kalabalık olmasa evde ayna önünde kıyafet deniyorsun sanacağım Scarlett. Tamam bizimkiler gibi abartılı topuzlar, lüle lüle saçlar yapma ama bi tarak değseydi şu saçlarına. Elbiseye hiç değinmeyeceğim ne renk ne model hiç senlik değil kuzum.



Bence bunlar o davetten o davete koş sıkılmışlar. Hepsinde bir bezginlik var ya bitse de gitsek diye takılıyorlar sanki. Peplum modasına ayrı bir bakış açısı getirip totosunu 2 katına çıkaran kıyafetinden ötürü ayrı, renginden dolayı ayrı kınıyorum Eva'yı. Kıvrımlarını ortaya çıkaran bir elbiseyle görmek isterdik onu.



Bizim Hakan Peker'in dişi versiyonu bu kadın. Taş gibiyim diye yırtınıyor ama zerre kusur olmasa da vücudunda olmuyor.Göğüs kısmında bir sorun var gibi elbisenin göğüs kısmında, kısaca olmamış. Kötü değil ama adlandıramadım sebebini begenmedim..  Artı makyajı ve sacı çok solgun bir hava vermiş kendisine..



 Bu elbiseyi giyip de Beyonce'den daha kötü taşıyacak bir insan varsa o da benim şu bastıbacak halimle. O kadar vahim durum :)





 Dal gibi bir kız kendini nasıl böyle tuhaf gösterir. Elbisenin bitiş yeri o kadar feci ki ayakları bi tuhaf görünüyor. Artı sanki boyu uzun gelmiş de son onda iki teğelle tuturulmuş o bitişi sevmedim etekte. Provadan anca yetiştin heralde Jessica?




Evet English Home'dan giyinmiş SJP karşımızda.. Şaka bir yana evden nevresimi üzerine alıp gelmiş gibi oluyor işte sen genç kızların giymesi gerekn cicili bicili şeyleri giyince.. Allah'ım ayakkabılar bile çiçek desenli...



Fotograflar Bir Demet Moda nın blogundan alınmıştır.

6 yorum :

  1. Yaa ben diyorum bu SJP kötü giyiniyor diye kimse kadına konduramıyor. Dizi bitti SJP özüne döndü işte. Diğerleri de cuk oturmuş, paçoz sürüsü, insan hem zengin hem ünlü hem de paçoz olabiliyor demek, hayret!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında onları adam eden dizilerdeki stil danışmanları ama işte kıymetleri bilinmiyor.. Zevk parayla değil derler ya doğruymuş demek :)

      Sil
  2. çok güzel yazmışsın valla. Cidden paçoz sürüsü:)

    YanıtlaSil
  3. en paçozları da bu sex and city nin sarışını ! Allahım başka kadın mı kalmamış anlamam hem o kadar filmde ünlenmiş neresi nasıl ün yapmış bilmem , giyim tarzı bile kötü pöff..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma o yüzden onu en sona sakladım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)