28 Nisan 2012 Cumartesi

Bana Bunlarla Gelmeyin 2

Alışveriş danışmanı'nın neye bakmıştınız postlarından feyz alarak hazırladığım sen buraya neden düştün gardaş temalı bir postla karşınızdayım. bakalım kimler niye ziyarete gelmiş beni:



cici esra fotografi
: evet çok ciciyimdir diye üstüme alınacaktım...sanırım cicişleri arıyordun arkadaşım ama aranacak yerleri kaldı mı ya her şeyleri ortada zaten aramaya gerek kalmadan paylaşıyorlar twitterda hatta sana bi iyilik yapıp adreslerini de vereyim:  http://twitter.com/#!/esraceydaersoy


куртки авиаторы купить : Rusya'dan da gelenler var tabi.... Başlangıç seviyesinde rusça kursu almışlığım var ama çıkaramadım ne yazıyor ama google a göre deri pilot montu falan arıyormuşsunuz ama buraya nasıl düştünüz bilemedim..

birse gürselin yeleği: Gülse Birsel olmasın o anacım yaa.. Bu arada hangi dizide kim ne giymiş google a soracağına Onda Gördüm'e sor bulursun mutlaka...

mendelin oyasi : Benim bildiğim Mendel en son bezelyeleri çiftleştiriyordu ne ara oya-dantel işine girdi acep:)

erkek gomleginden badi yapilisi: body yi bilmem ama elbise yapılıyor bak anlatmışım hatta şurada: tık tık!

düğünde ne giysem : Herkesin ortak derdi malum düğün mevsimi açıldı.. Ne giyersen giy beyaz giyme gelini kendine düşman etme benden sana tavsiye :) 

6 yorum :

  1. hahah bana da geçenlerde "giyinmeyi bilmiyorum" diye yazıp gelmişler :D mendelin oyası, eva mendesin oye markalı mayosu olabilir mi acaba yaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir bak, mendelin oyası diye ben de arattım ama bulamadım hiç bir şey:)

      Sil
  2. ayy çok eğlenceli post olmuş. aynen bana da nelerle gelenler var, görünce kopuyorum. Son kopuşum ise şunaydı: "Pınar Altuğ'un ten rengi" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kopulmayacak gibi değil ki canım:)) Bu da bizim eğlencemiz:))

      Sil
  3. Mendele bayıldım, gözümün önünde bir foto karesi canlandı şimdi tasvir etmek istemiyorum:))

    YanıtlaSil