20 Mart 2012 Salı

Kate Middleton'un Vazgeçemediği Ayakkabıları

Kateciğim kusura bakma ama bu aralar çok sıkıcı bulmaya başladım seni ama o gülen yüzün hatrına susuyorum ama sen koskoca prensle evlisin allasen 3-5 ayakkabı al kendine. 

Şu resimlerde de göreceğiniz üzere siyah ayakkabı kurtarıcıdır olmazsa olmazdır ama sen tutup da eskimiş süet topukluları ayağından çıkarmazsan bunun adı mütevazılık olmaktan çıkıyor bence. Ne güzel Jimmy Chooların va, L.K Bennetlerin var giysene onları kuzum ne derdin var bu Episode ayakkabılarla?Nerde toz toprak var çekmiş üstüne ayakkabı süet olunca ama cık cık :)






 Bak kızım gitmiş ayakkabının arkası :)






Yalnız hakkını yemeyim şu casual görünümün çok hoşuma gitti:

 

12 yorum :

  1. ahhah gerçekten gitmiş ayakkabının arkası, çok ayıp koskoca düşes:)

    http://the-shoeshine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya ben de en cok ona sastim zaten :)

      Sil
  2. Bunu görünce benimde sürekli giydiğim süet topuklu ayakkabılarım geldi aklıma:) Gerçi onun mevkisi ayrı ben sıradan bi insanım ben giyerim de o giymesin ya sürekli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah zetom güldürdün beni:)

      Sıradaki post konum senin ayakkabıların olsun o zaman :P

      Şaka bi yana hepimizin vazgeçemediği bir ayakkabısı vardır ama mevki itibariyle biraz dikkat etmeleri lazım bu celebritylerin sanırım:)

      Sil
  3. haha :D böyle prenses olunuyo işte tutumlu olmak lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyle ya bundan sonra alışverişe tövbeliyim :)

      Sil
  4. Ben onun yerinde olacağım bı oda dolusu ayakkabım olurdu herhalde;)

    YanıtlaSil
  5. Ah bebeğim neyin kafasındasın bilmem ki, ben prenses olsam üfüüü :D :D :D

    YanıtlaSil
  6. çok zarif ve şık :) blogumuza bekleriz.

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Erkek spor ayakkabı mı arıyorsunuz? Tıklayın: ayakkabizade.com

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)