7 Ocak 2011 Cuma

Flormar'ın Kapatıcıları

 

Aranızda Flormar'ın üstteki kapatıcılarını kullanan var mı? Ben ikisini de kullandım ve hiç memnun kalmadım maalesef. Ucuzlar kabul ediyorum ama verdiğiniz paraya değmiyor yine de. Bırakın göz altındaki morlukları falan kapatmayı en ufak bir değişiklik ve aydınlık bile vermiyor. Stick kapatıcısı ise çok katı ve sürmek mümkün değil, yama yapmış gibi duruyor gözaltınızda. Flormar'ın bazı ürünlerini sevsem de maalesef bunları önermiyorum size.

Peki sizin var mı bizlere önereceğiniz ya da aman almayın diyeceğiniz ürünler?

7 yorum :

  1. Ojeleri dışında tek bir ürününden bir fayda görmedim:) Hatta markadan da nefret ediyorum desem yeridir:) Haklısın ki markanın ucuzluğunun karşılığı bu olsa gerek.Elf'den aldığım 1,5 sterlinlik kapatıcı en pahalı kapatıcıdan bile daha iyi kapatıyor:)Mutlaka denemelisin:)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın aslında ben de sadece ojelerini kullandım bu zamana kadar. Misal Maybelline ürünlerinin de fiyatı uygun ama kaliteleri de gayet iyi.

    Elf'ten alışveriş yapmak uzun zamandır aklıma blogları okuyup neleri alcağımı not alma aşamasıdayım şu an, liste uzun :))

    YanıtlaSil
  3. lancome effacernes süper ötesi süperbir kapatıcı

    YanıtlaSil
  4. o da alınacaklar listemde canım senin bloğunda görüp not etmiştim :)

    YanıtlaSil
  5. mac'in ten ürünlerine bayılıyorum. select cover-up en iyilerinden. 1 sene oldu. her gün göz altıma kullanıyorum, bitmedi hala. studio sculpt da aldım geçenlerde, ama göz altında mua'nın uyguladığı gibi kullanmayı beceremedim, yüzümde kullanıyorum şimdilik. mac'e gittiğimde sorucam bu sefer. son olarak da bana mua'mın ısrarla önerdiği ama ben pompalı şişeden korktuğum için almadığım prolongwear concealer var. kapatıcı çok önemli, düzgün kullanıldığında fondötene gerek bile kalmıyor. 39 lira ama bence hakkını veriyor. tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. @guzellikolsun tam aradığım sanırım mac'teki o zaman çünkü günlük hayatta pek makyaj yapmıyorum ama genetik olarak göz altlarım biraz koyu renkte aslında çok fark yok ama ben takıntılıyım o yüzden kalıp gibi durmayacak bir şey arıyordum, teşekkürler önerin için :)

    YanıtlaSil
  7. ben flormar kapatıcıyı bugün çöpe attım nedeni ise içindeki koku yada her ne varsa içerisinde gözlerimde alerjiye sebep oldu sürdüğüm zaman gözlerim kızarmaya göz damarlarım belirginleşmeye başlıyordu göz kurulugu var dedi doktor damlada kullansam geçmiyordu ilk başta rimel veya göz kalemlerimin buna sebep olabilecegini düşündüm onları degiştrdim başka markalar aldım ve birgün essence kapatıcıyı aldıgımda onu sürdüğümde böyle bir şeyin olmadıgını farkettim dolayısıyla kapatıcıyı attım birdaha flormarın kapatıcılarımı asla almam

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)