30 Aralık 2010 Perşembe

Taze Bittiler 1



1. L`Oreal Textureline ARTec Hotstyle Ironing Creme: Özellikle saç düzleştirici kullanıyorsanız kesinlikle sahip olmanız gereken bir ürün. Saçlarınız nemliyken birazcık kullanmanız bile kafi. Ben memnun kaldım yine alırım, bu arada almak isteyenler için söyleyim ben Strawberry.net'ten almıştırm.


2. Dove Theraphy Hot Defense: Yukarıda bahsettiğim üründen önce düzleştirici kullanırken bunu kullanıyordum. O zaman memnundum ama sanırım şimdi almam bi daha.


3. L`Oreal Elseve Anında Bakım Kırılma Karşıtı: Maalesef saçlarımdan çok muzdaribim, eskiden kıvırcık olan saçlarım düzleştirici yüzünden kıvırcıklığını falan kaybetti o  nedenle sürekli kullanıyorum hala:( Ama etkilerini en aza indirmek için saçla ilgili ne ürün olsa alıyorum. Ben duştan çıkınca ıslak saça uyguladım nerdeyse bir fındık büyüklüğünde alarak. Nemlendiriyor, zaten market ürünleri arasında en başarılı bulduğum saç ürünleri Elseve'e ait genelde. Tavsiye edilir.


4. Garnier Göz Roll-On: bu ürünü sürekli kullanamadım o yüzden vadettiklerini ne kadar yerine getiriyor bilemicem. Benim doğuştan gözaltlarımda morluklar/halkalar var ama sürekli kullanmada göz altımda pullanma yaptı o nedenle 2 haftadan fazla kullanamadım ve faydasını da görmedim pek.

5 yorum :

  1. ben de sürekli düzleştrici ya da maşa kullanıyorum ve saçıma pek bakmıyorum o yüzden bu aralar aynen böyle ürünler arıyordm. 1.ürünü strawberryden almışsın ama türkiyede marketlerde yok mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. ben hiç görmedim, aslında aramadım da pek strawberry daha kolayıma geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb bende sizin gibi kıvırcık saçlarımın şeklini düzleştirici maşa boya gibi etkenlerle bozdum ve şimdi sabırla eski haline dönmesini bekliyorum aslında baya yol katettik sayılır. ama saçlarım eski kıvırcıklığına kavuşması için önerebileceğiniz bir ürün olursa sevinirim

      Sil
    2. mrb bende sizin gibi kıvırcık saçlarımın şeklini düzleştirici maşa boya gibi etkenlerle bozdum ve şimdi sabırla eski haline dönmesini bekliyorum aslında baya yol katettik sayılır. ama saçlarım eski kıvırcıklığına kavuşması için önerebileceğiniz bir ürün olursa sevinirim

      Sil
    3. Merhaba Eda,

      geçenlerde saç bakımımla ilgili bir post yaptım linki aşağıda umarım yardımcı olur:)
      http://tekderdimnegiysem.blogspot.com/2013/09/sac-bakm-rutinim.html

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)