22 Aralık 2010 Çarşamba

Eyüp Sabri Tuncer Alışverişi

Eminim çoğunuz haberdardır Eyüp Sabri Tuncer'in online shopundaki Perfume Jewels seti fırsatından. 40 TL'lik set sadece 5.90 TL. Kargo ile 9.90 oluyor fiyatı. Ürün çeşidi çok fazla ama daha önce kullanmadığım için denemek için Cherry Pie setini sipariş etmiştim. Gerçekten de çok güzel, tüm gün kiraz gibi kokuyorum :)



Hazır bu kadar uygun fiyata bulmuşken bir kaç set daha almayı düşünüyorum ama diğerlerinin kokusu hakkında hiçbir fikrim yok. Var mı aranızda diğer kokularını kullanan, bana akıl verebilecek olan? Paylaşırsanız düşüncelerinizi ve denediklerinizi çook sevinirim :)

2 yorum :

  1. ya sana bu konu hakkında bir sorum olucak sanal kart cıkartmak zorunda kaldın mı alısveriş yapmak için

    YanıtlaSil
  2. kredi kartımla yaptım alışverişi, sanal kart falan çıkarmadım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)