24 Kasım 2010 Çarşamba

Yapılır mı Bu Bana Trendyol?!

Online alışveriş siteleri içinde en çok beğendiklerimdendi Trendyol. Ankara'da bulması zor hatta imkansız markaların ürünlerine ulaşıyordum sayesinde. Lakin geçen haftalarda açtığı French Kiss kampanyasındaki siparişim yüzünden deli etti beni. Önce elbiseyi dedikleri tarihte kargoya vermediler ki araya bayram tatili gireceği için bu konuda daha hassas olmalarını beklerdim. Kendilerine e-posta gönderdiğimde bir kaç gün gecikme olabilir deyip özür dilediler. Bayramdan bir gün önce gelmiş kargo ama ben şehir dışında olduğum için bayramdan sonra Ankara'ya döner dönmez bir açtım paketi ne göreyim, benim istediğim elbiseden eser yok yerine alakasız iki elbise ki beğendiğim elbisenin zerre yanından geçmez. Not iliştirmişler bir de sipariş verdiğiniz elbise stoklarda kalmadı ondan bu elbiseyi gönderiyoruz 2. elbise de hediyedir diye. Ama elbiseleri bir görseniz birisi bildiğiniz babaanne elbisesi ve üzerime 2 beden büyük, diğeri ondan hallice ama ben mağazada görsem yüzüne bakmam onun da. 


Burada yandığım durum para verip hayatta giymeyeceğim iki şeyin elime geçmesi değil de Trendyol'un bu özensizliği. Yani müşteriyle iletişime geçip ürün kalmamış ya da yerine başka ürün yollayalım mı demek bu kadar mı zor! Daha da kötüsü elbiseleri alır almaz yine siteleri üzerinden iletişime geçtim kendileriyle ama hala ses seda yok!!!

2 yorum :

  1. Öncelikle geçmiş olsun. Eğer elbiseleri beğenmediysen ısrarla firma yetkilileriyle iletişime geçip para iadesi almalısın. Deneyimini paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :(

    Maalesef firma yetkilileri mailime cevap vermeye bile tenezzül etmediler. Dediğim gibi parayı geçtim ama yaptıkları saygısızlık .Böyle bu ürün kalmadı hadi bunu yollayalım olayına devam ederlerse zaten internet üzerinden alışveriş yapmaya korkan insanları iyice korkutup kaçıracaklar :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)