30 Eylül 2022 Cuma

35+

 

En son aylar önce Ankara'dan merhaba demişim. Son 4 yılda en çok yaptığım şeyi yapıp taşındığım için şu anki konumumu Prag olarak güncelleyim önce.

Yeni yaşıma yeni bir şehirde girmiş oldum böylece. Şaka maka kırka adım adım yaklaşıyorum. Yaşlanma korkum yok ama ne ara bu yaşlara geldim onu da bilemiyorum. 

Bazen dışarıdan bakınca oha falan oluyorum çünkü bana göre Avrupa yakası 10 sene önce falan çekildi. Ben hala Seinfeld, Friends vs diye ortamlarda muhabbet açarken akranım olarak gördüğüm gençler bana Friends'i kötüleyip HIMYM övmeye başlayınca anladım ki orta yaş semalarında süzülüyorum.

Eskiden yazmayı çok severken iki kelime bile kurmak zor geliyor. Aynısı konuşmakta da geçerli. Sanırım 30lu yaşların sonuna geldikçe birileri ile konuşmak yerine kendimle kalmak daha iyi geliyor. 
Mesela yeni yerleri tek başıma gezmek, saatlerce yürümek, yalnız başıma bir kahve içmek daha keyifli. 

Vaclav Meydanı

Ondan olsa gerek artık şehir ya da ülke değiştirmek zor gelmiyor bana. Prag ise benim gibi biri için sevmesi kolay bir şehir çünkü insan az :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)