6 Mart 2022 Pazar

From Ankara with Love

Ankara'ya dönüşümün 6.ayından herkese selam.
Allah'ım nasıl iyi geldi anlatamam. Düzenli şehir hayatı bambaşka azizim. Resmen eşeğini kaybedip tekrar bulmuş köylü sevinci yaşıyorum. Daha önce sevmediğim mekanlar, yerler bile cezbetmeye başladı beni. 

Eskiden işe gidiş geliş günde 60 km yapan insandım buradayken ama İstanbul'da 5 kmlik yola arabayla gitmeye çekinir olmuştum. Şimdi şu yollar bile gözüme bir güzel görünüyor diyeceğim ama inanmayacaksınız.

Sosyalleşmek ve eğlenmek için plan yapmak çok kolay. Resmen insanlarla olmayı unutmuştum annelik ve ardında da pandemi :(

Vize işleri vs derken devlet daireleri ile çok haşır neşir oldum, oralarda bile o kadar hızlı ve sorunsuz halloldu ki işlerim ben bile hayret içindeyim.

Tabi her güzel şeyin olduğu gibi bunun da bir sonu var. 3-4 aya buradan da tası tarağı toplayıp gideceğiz bakalım neler bekliyor bizi. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)