23 Ekim 2021 Cumartesi

Chapter 35

En son 31. yaş günüm için yazmışım bir şeyler. Buralara eskisi kadar uğramayalı 4 sene olmuş demek ki...


Benim için kayda değer tek özel gün doğum günüm, gerçekten evlilik yıl dönümü, sevgililer günü, yeni yıl vs umurumda olmaz ama doğum günümü mutlu geçirmek isterim. Bu sene taşınmama denk geldiği için yorucu ama eski dostlara kavuştuğum, mekana geri döndüğüm bir yaşa merhaba dedim. Şimdi bir önceki postta neden geldim İstanbul'a diye çemkirmişsin ne taşınması diyecek olursanız haklısınız- ki diyen olmaz da ben anlatacağım tabi :)

Hep derim benim hayatım aslaaa planladığım gibi gitmez, hep sürprizlere gebedir. Detayları uzun uzun yazacağım ama Ankara'ya döndüm- oley. İflah olmaz bir Ankara sever olarak şu an çok mutluyum ama burada da uzun kalacak değilim. Vize, taşınma işlemleri vs nedeniyle yurt dışına taşınma öncesi aylarca İstanbul'da kalmak yerine Türkiye'deki son aylarımı sevdiğim bir yerde geçirmek istedim. 

so tell the girls i am back in town :))

ps. gençler Jay-Jay Johanson dinliyor mu acabaaa??

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)