13 Ocak 2014 Pazartesi

Golden Globes - Altın Küre 2014

Dün sabaha karşı uyuyunca Altın Küre'ye bir göz atayım dedim. Sanmayın ki kasıtlı bekledim ama tüm haftasonu kıçınızı devirip yatınca pazar gecesi uyku yalan oluyor. Neyse kim ne giymiş kısacak bakalım, aslında çok kişi var da onları da diğer bloglarda görürsünüz sanırım :)
Zooey Deschanel ile başlayalım. Kendisini pek sevsem de kıyafeti olmamış, beceremedi gitti bu kırmızı hali işini. Hadi kıyafeti geçtim bari güzel poz verebilse. Nereye kadar bu melül melül bakışlarla?

Taylor Schilling kim bilmem etmem ama o da böyle bir geceye gecelikten bozma bir kıyafetle gelinmeyeceğini bilmiyormuş sanırım. 


Kristen Connolly güzel kadın ama çok çıplak geldi bana. Her ne kadar elbisenin rengi tenine süper uyum sağlamış olsa da bir olmamışlık var. Bir de ayakkabılar çok çirkin durmuş belirtmeden geçmeyelim.


Michelle Dockery'in saçını, makyajını sevdim. Aslında elbisesini de sevdim ama o ayakkabılarımı göstereyim diye yapılmış gibi duran kesimi olmasaydı daha mı çok severdim acaba :)


Sandra Bullock kırmzıı halıda uzak durulması gereken satenden uzak duramamış. Elbise ne kadar güzel olsa da buruş buruş olunca pek bi albenisi kalmıyor. Şimdi kendisine rüküş diyemem ama o kadar param varken çeyizlik yorganlardan kalanlarla yapılmış gibi duran bir elbiseyle de kırmızı halıda arz-ı endam eylemem tabi :)

Sarah Hyland pek bi hanım hanımcık. Gayet yaşına uygun bir renk, saç modeli ve makyajla karşımızda.


Sofia Vergara hakkında bahsedilecek bir şey yok aslında. Ama ilk kez balık model elbiselerden vazgeçip kalçalarını gözümüze sokmadığı için bu büyük elbisesini paylaşmak istedim. Elbisenin eteği acayip mi geniş bana mı öyle geliyor yoksa?

Kerry Washington'ın hamile kıyafetini pek beğendim ben. Elbisenin bolluğu o kadar kararında ki bayıldım :)

Aslında Kaley Cuoco'nun elbisesi güzel gibi ama esmer bir tende daha bi güzel olurdu sanki.


Jessica Chastain her zamanki gibi çok şık. Elbiseyi klasik siyah bir elbise olmaktan çıkaran işçiliği çok sevdim.

Jennifer Lawrence çok güzel bir kadın aksini söylersem taş olurum ama Dior'un yüzü diye bu kıza böyle saçma sapan elbiseler giydiriyorlar ya çok üzülüyorum.


Hayden Panettiere'in elbisesini paylaşmamın tek nedeni  90lardan kalma şu yaka detayı. Annenin gardrobundan mı aldın elbiseyi diye sorarlar ama :)



Emma Roberts'a bayıldım. Saçı, makyajı ve geniş omuzlarıyla pek hoş. 


Amber Heard'un şu pozu Angelina Jolie'ninkini unutturdu. Hayır o bacağı göstermek, o yan tarafı havada tutmak için ne kadar uğraşıldı acaba? Bu fotoğraf çekilirken görmek isterdim :)

Son olarak bu bu postu Taylor Swift, Jude Law ve Jennifer Lawrence ile kapatalım :)




2 yorum :

  1. ahh en cok emma yı ve Kerry Washington ı begendım :) En fenası da Sandra olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onları begendim :) Sandra'ya şaşırdım aslında son zamanlarda şıktı genelde.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)