23 Mayıs 2019 Perşembe

Ufak Tefek Haberler

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba..

Bloguma sayısız kez ara verdim ama ilk kez bu kadar uzun oldu sanırım.



Sizden ayrı kaldığım bu sürede köklü değişiklikler oldu hayatımda. Tabi ki akla ilk gelen hamilelik değil mi? Evet bu kez haklısınız ama bunla sınırlı değil :) Ankara'da başlayan hamilelik maceram İstanbul'da devam etti ve 6 ay önce kızıma kavuştum.

Biliyorsunuz, uzun yıllar evli olmama rağmen çocuk fikrine hazır değildim. Ve hiç planlamadığım bir anda hamile olduğumu öğrendim. Yıllarca kazara hamile kalanları korunmuyor sonra şikayet ediyor diye içten içten eleştiren bana hayatın tuhaf bir oyunuydu. Hiç bir yöntemin tamamen korumadığını öğrenmek ve büyük konuşmamak için iyi bir ders oldu bana. Hamile olduğuma inanmam için 3 gebelik testi beni ikna edemedi ta ki bebeğimin kalp atışlarını görene kadar :) Bu fikre alışmam 2 saatimi falan aldı sanırım. Planlı değildi ama o kadar zamanıymış ki aslında yaşadıkça öğrendik.

Fakat hayatımdaki değişiklikler bununla sınırlı değildi. Gebeliğimin son aylarında yıllarımı geçirdiğim ve çok sevdiğim Ankara'dan ayrılıp İstanbul'a yerleştik. Anlayacağınız hayatım ve düzenim büyük ölçüde değişti. Bunun yanı sıra ben de çok değiştim. Hamilelik bana hiç olmadığım kadar sakinlik ve huzur verdi. Hayatımın en sorunsuz ve mutlu anlarını yaşadım diyebilirim. Yıllardır çocuk yapsam dayanamam 3 ay sonra işe dönerim diyen ben 6 aydır başka bir şehirde, işinden izinli olarak yaşıyorum ve mutluyum. İnsan gerçekten hayret ediyor.

Hayat gerçekten çok garip. Hayatınızda yokluğunu hissetmediğiniz bir canlı, yaşamınıza dahil olunca anlıyorsunuz ki daha önce hissetmediğiniz büyük bir boşluğu dolduruyor aslında.



2 yorum :

  1. Kızınıza uzun sağlıklı mutlu yıllar dilerken İstanbul ve yeni hayatınızda size ve sevdiklerinize mutlu seneler diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çocuk gibisi var mı? Ben evlenir evlenmez doğum yapan biriyim. Allah kızına sağlık ve ailesiyle geçirebileceği bir ömür nasip etsin:) Tekrar hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)