12 Eylül 2014 Cuma

Sebebi Neydi Ki #2

İlk önce yalan haber sandım üşenmedim gittim sitelerinden kontrol ettim ve açıklıyorum : Japonya'daki Burger King siyah burger yapmış. Ekmeklerdeki ve peynirdeki siyahlığın kaynağı bambu kömürü, siyah sosa rengini veren ise mürekkep balığı.  İmkanınız olsa tercih eder misiniz bilemicem ama bana hiç çekici gelmedi açıkçası.


Dürüst olmak gerekirse bu fikri sevdim aslında, ama böyle bir şişeyi çantamdan çıkarıp su içmeye kalktığımda etrafımda kalacağım tuhaf bakışları düşünüyorum da ııhh bunu da kullanamam :) 

Sanırım tek eksiğimiz muz tutacağı idi :) Tasarımcısına sormak istiyorum gerçekten bu hayatta ne yaşadın da arkadaş bunu ürettin? 

Aslında bunun meraklısı çok olur ha :p 

Bu mobilyayı yapanın benim gözlerime garezi var sanırım. Gerçekten merak ediyorum kimin aklına gelir böyle şaşı bak şaşır kıvamında şeyler tasarlamak?


17 yorum :

  1. Her zaman Japonların oldukça farklı bir zevk anlayışlarının olduğunu düşünmüşümdür.

    **Muz tutacağı..
    İşte yüzyılın buluşu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok farklı bir zevkleri var :)

      **Muz tutacağının yaratıcılığı konusunda kelimeler kifayetsiz kalıyor :)

      Sil
  2. Hamburger meselesini bugün okudum da yok artık dedim ne yalan söyleyeyim bana biraz uzak geldi.
    Muz tutacağını tasarlayan arkadaşın hayal dünyasında, fikir dünyasında 3-5 tur atmayı isterdim :(
    Ama şu yeni tarz suluk mudur ibrik midir sevdim vallahi iyi düşünmüşler silindir şeklindeki şişeler bazı çantalarda imkanı yok olmuyo.
    Ne bileyim şöyle ayakkabılar için bir tasarım bekliyorum ben giy çıkar bağla çöz işi bayıyo beni artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Burger King ve benzerlerine mesafeli biriyim, e görüntü de cezbetmeyince aman benden uzak olsun.
      O arkadaşı ben de merak etmedim dersem yalan olur ama elimdeki tek bilgi ürünü Biken diye bi bisiklet markasının piyasaya sürdüğü :)
      Onu ben de sevdim ama kullanmaya utanırım halkın içinde :(
      Di mi ya ben de hiç sevmem ayakkabıyı giymekle uğraşmayı :)

      Sil
  3. siyah hamburgeri denemeyi isterdim lezzetli olduğunu da duydum ayrıca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği yenilmeyecek gibi değil ama görüntüsü çekmedi beni açıkçası.. Kim bilir belki buralara da gelir de deneme fırsatın olur :)

      Sil
  4. Hicbirini tercih etmem. Hele suyu cantamda tasimamak icin topraga döken, eliyle köpeklere su iciren biri olarak tasidigimi birak, yolda ictigimi düşünemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu şişe çantada su taşımayı kolaylaştırır ona lafım yok da su içerken insanlar bana uzaylı gibi bakar ondan eminim :D

      Sil
  5. Topuklu içine çorabı biz giysek kezban oluruz onlar giyince moda oluyor hayret şey -.-
    Siyah hamburgerin hiçbir albenisi yok:/
    Yeni nesil suluk cazip geldi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçine çorap giymekle kalsalar bi de onla arazi işleri yapıp, dağa bayıra tırmanıyorlar :)

      Siyah hamburger konusunda ise hemfikirim :)

      Sil
  6. siyah hamburgeri sanırım denerdim, burger yapmışsa o şey kötü olamaz ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burger benim mideme düşman olduğu için zaten uzağım kendisine o nedenle siyah hamburger de cısss benim için :)

      Sil
  7. Siyah hamburger +rep
    Bir de siyah tavuk var, Endonezya'da.
    Hıhım, komplesi siyah.
    Google'a 'ayam cemani' yazınız, üşenmeyiniz.
    Kıps ;)
    * Ayrıca o mobilyalar kafa iyiyken düz gözükür.
    Çarpmaz, üzerindeki bir şeyi dökmez yada ıskalamazsın.
    Verdim şukusunu.
    Kıps again ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gezen bilir diyorsun :)
      Üşenmedim araştırdım ay ben onu yemem asla, iyk :/
      Aman kafamız sürekli güzel mi gezcez mobilyalar işe yarasın diye :)

      * bi de hep bakcam unutuyorum, söylemesi ayıp "kıps" ne demek bilmiyordum,gugılladım nihayet de öğrendim. Ah alışamadım siz gençlerin jargonuna bir türlü ;)

      Sil
  8. Ay yok, hele o mobilyaya asla :D
    Ama siyah burgeri denemek isterim bak :D
    Birde o su şişesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mobilya benim de asla listemde :D

      Su şişesi gerçekten yaratıcı, ama siyah burger de uzak dursun benden :)

      Sil
  9. Sergül Kato'nun siyah hamburger ile ilgili bir videosu vardı, kanalında bulabilirsiniz. Ben o videodan sonra merak ettim, denemek isterdim açıkcası :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)