Yaz olsun kış olsun kat kat giyinmeyi sevmeyen birisiyim. Rahatıma düşkün olduğum için de şıngırdayan, bir o yana bir bu yana sallayan aksesuarları da pek kullanamıyorum. E hal böyle olunca kışın kıyafetlerimi renklendirecek tek şey kalıyor o da çoraplar. Allah'tan o kadar güzel, cıvıl cıvıl çoraplar var ki kıyafetinizin havasını değiştiriyor bi anda.
Demem o dur ki bu blog sahibesi değişik çizme, çorap ve tunik/elbise kombinasyonlarına karşı genel olarak böyle arz-ı endam eder tüm kış :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınız için teşekkürler :)