30 Ağustos 2016 Salı

Eğlenceli Video Sevenler İçin Yeni Keşfim : NeoTempo

Epeydir bloga pek uğramıyorum bu konuda suçluyum ama bilgisayar başında iş dışında geçirdiğim her vakti eğlenceli videolar izlemeye ayırıyorum desem abartmış olmam.

Hatta bu konuda yeni keşfimi sizinle paylaşmadan edemedim, göz atmak isterseniz doğruca NeoTempo nun sitesine bakabilirsiniz ama benim çok güldüğüm videoları merak ediyorsanız sizi aşağıya alalım önce.

Bir blogger arkadaşın yazısı sayesinde tanıştım eğlenceli içerikler, listeler, videolar, testler ve gündeme dair tüm haberler içeren NeoTempo ile. Açıkcası ilk başta site tasarımı biraz karışık gelse de o kadar çok içerik okudum ki artık gözüm alıştı galiba :) Açıkçası, haber sitelerinde alakasız manşetler atılan haberleri, saçmasapan galerileri gördükçe ben hem eğlenceyi hem de güncel haberleri bir arada sunan böyle siteleri daha çok seviyorum.

Sitede yaşam, teknoloji, gündem ile ilgili haberlerden testlere kadar farklı içerikler mevcut. Ayrıca benim pek düşkün olduğum kendin yap içeriklere de yer veriyorlar arada. Mesela bir ara amigurumiye merak salmıştım pek başaramamış olsam da. Eğer sizin ilginizi çekiyorsa minik örgü hayvanlar için siteye göz atabilirsiniz. Tabi çok fazla kategori olsa da ben en çok NeoTempo'daki eğlenceli videoları gibi güldüren içerikleri seviyorum.

Mesela ilk kez turşu deneyen bebeklerin videosunu kaç kez anladım anlatamam. Bir de evet yanındakini sürekli dürtüp bak çok komik bir şey buldum diye zorla video izlettiren o insan benim :/

Kedi, köpek gibi can dostlarımızın komik videolarını siz de benim kadar seviyor olmalısınız. Instagramda her yavru kedi-köpek gördüğünde "ayy, şirinliğe bak" diye tepki vermeyen kaç kişi kaldı ki dünyada? Kedi engeline takılıp kalan şirin köpeklerin olduğu videoyu izleyin mutlaka.

Ben hayvan videosu izlemeye doyamam diyorsanız, birbirinden komik halleriyle kalbimizi fetheden sevimli hayvanlar için aşağıdaki videoya göz atmayı unutmayın.




Günlük hayatta o kadar sıkıcı şeylerle uğraşıyor ve üzücü haberler alıyoruz ki, bir anlık da olsa kafamı dağıtacak eğlenceli videolar hoşuma gidiyor. Siz de benim gibi düşünüyorsanız NeoTempo'ya bir göz atın ve mutlaka yorumlarınızı benimle paylaşın derim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder