30 Ağustos 2016 Salı

Akrep Burcu ve Özellikleri Hakkında Bilgi Edinmek İster Misiniz?

Burçlara meraklı mısınız? Açıkçası ben her sitede ya da gazetede denk geldikçe kendi burcumu okurum, bu arada Başak burcuyum :)

Geçen öğle arası biraz kafa dağıtmak için burçlara ve günlük yorumlara göz atalım dedik bir arkadaşımla. Kendisi tam bir Akrep kadını. Nasıl oluyor Akrep kadını derseniz Elle'nin yazısından yola çıkarak kısaca özetleyeyim:


Bir kere cazibe söz konusu olunca akla Akrep burcu gelmeli. Ayrıca hem çok akıllı hem de hırslı olurlar ve ön sezileri acayip kuvvetlidir. Kimileri Akrep burcu olanlardan çekinse de benim çevremdekilerden mi kaynaklı bilmiyorum ama ben çok iyi anlaşırım. Cesur olmaları ve o tuttuğumu koparırım tavırları pek hoşuma gider. Doğru olduğuna inandıkları şeyleri sonuna kadar savunmaları benim gibi Başak burcu olanlarla epey benzer. Yalnız erkekleri uyarayım Akrep kadınları çok duygusal olsalar da canlarını yaktınız mı intikam almamazlık yapmazlar benden söylemesi :)



Dediğim gibi çevremde akrep burcu olan çok. En yakın erkek arkadaşım da Akrep burcu. Yine Elle'de yazılanlara göre farkındalığı ve algısı çok yüksekmiş. Gerçekten de öyle. Misal bu zamana kadar kimle tanıştırsam, ben çok iyi insan desem de o hakkında olumsuz bir şey söylediyse mutlaka onun dediğine gelmişimdir. Onun sezgilerine de çok güvenirim, özellikle insanlar konusundaki görüşlerini çok dikkate alırım.

Tabi biz burçları incelerken sadece kadın-erkek açısından bakıyoruz ama anne, baba ve çocukların da özellikleri burçlara göre değişiyormuş, ben bunu yeni öğrendim ve çok şaşırdım. Örneğin anne Akrepler, çocuk psikolojisinden çok iyi anlasa da bazen hırsı yüzünden baskıcı olabilirmiş. Babanız Akrep burcu ise önsezileri sayesinde her olan bitenin farkında olabilirmiş. Yani akşam Mervelerde ders çalışacağız dediğinizde aslında yalan söylediğinizi bilse de size çaktırmazmış :) Akrep burcu olan çocuklar ise pek sevimli oluyormuş, şeytan tüyü var misali.Zor oyunlardan, mücadele ve rekabetten hoşlanıyorlarmış bir de.


Sizin de etrafınızda böyle arkadaşlarınız var mı? Ya da aranızda Akrep burcu olup bu özellikleri taşıyan? Mutlaka yorum olarak yazın. cevaplarınızı merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder