20 Temmuz 2016 Çarşamba

Kozmium ile Güvenli ve Ucuz Alışveriş

Bilirsiniz tam bir internet alışveriş bağımlısıyım. En temel ihtiyaçlarımı dahi uzaktan hallediyorum. Bu süreçte iyi ve kötü deneyimler yaşadığım siteleri sizinle paylaştım hep. Siz biliyorsunuzdur belki ama benim yeni keşfim: Kozmium. Aklınıza gelebilecek her türlü dermokozmetik markayı ve sağlık ürününü bulabileceğiniz bir yer.

Cilt bakımında uzun zamandır eczane ürünleri diye tabir edilen dermokozmetikleri tercih ediyorum. Hassas bir cilde sahip olduğum için bana problem yaşatmayan Avene, Bioderma, Nuxe, La Roche Posay gibi markaları kullanıyorum cilt bakımında. Özellikle kışın kuru ve solgun cildime Coresatin pembe kremden başkası fayda etmiyor. Geçen kış bu kremi eczanelerde o kadar fazla aradım ki anlatamam. Neyse ki Kozmium'da bulabildim. Bu sayede site ile de tanışmış oldum.

Uzun zamandır takipçim olanlar, alışverişlerimin çoğunu internet üzerinden gerçekleştirdiğimi bilirler. Kozmium da stoklarının güncel olması, marka skalasının genişliği ve kampanyaları ile benim aklımı aldı diyebilirim. Mesela mevsim geçişlerinde vazgeçilmezim olan Pharmaton kullanıyorum. Eczanede 30 kapsül olan boyunu aldığım fiyata neredeyse 60 kapsül olan versiyonunu alıyorum, inanabiliyor musunuz? Açıkçası siz de dermokozmetik ürünler ve vitaminlere benim gibi düşkünseniz, güvenilir ve sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşamak istiyorsanız Kozmium'u öneririm



Bu arada yıllardır uzaktan alışveriş konusunda uzman olmuş biri olarak sizinle küçük bir sırrımı da paylaşayım. Yeni bir alışveriş sitesi keşfettiğimde ilk iş çok satanlar bölümüne bakarım. Genelde en fazla indirim olan ürünler daha fazla talep gördüğünden diğer siteler ile fiyat karşılaştırması yapmak daha kolay olur. Ayrıca tüm siteyi gezmeme gerek kalmadan ihtiyacım olan ürünü o sekmede bulabilir. Örneğin şu an yüzüm için bir güneş kremi arayışındayım ve gördüğüm kadarıyla Bioderma Photoderm Max Tinted Creme SPF50 pek popüler. Fiyatı da uygun olduğundan şansımı bu üründen yana kullanacağım sanırım. Aranızda daha önce kullanan var ise yorumlarını merakla bekliyorum. 


Bu arada unutmadan, sadece benim değil eminin aranızda bir çok kişinin de yazın vazgeçilmezi olan Nuxe'un ışıltılı vücut yağının hem 50 ml hem de 100 ml olan versiyonu indirimde. Özellikle biraz da bronzlaştıysanız bacaklarınızı harika gösteren bu ürün hala denemediyseniz mutlaka alın ve bana teşekkür edin :)

1 yorum :

  1. DEnemek lazım :):) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil