21 Ocak 2016 Perşembe

Hevesimi Aldım Da Geldim : Dövme Mevzusu

11 Kasım da 11.11 sale diye bir etkinlik yapmıştı aliexpress ben de fırsattan istifade merak ettiğim ne ıvır zıvır varsa aldım. Yalnız benim online alışveriş sevdam etrafımdaki herkese sirayet etti. Bir şey alırken kılı kırk yarmak deyiminin hakkını veren, on defa inceleyip evde birbirlerine danışmadan eve hiçbir şey almayan anne ve babamı oturdukları yerden çamaşır makinesi, tv, elektrik süpürgesi falan almaya alıştırdım, çok bahtiyarım.

Neyse uzun zamandır yazmayınca çenem düştü konu dağılmasın hemen Aliexpressten aldığım dövmeleri anlatacagım. Aslında dövmeleri ve dövmesi olanları seviyor muyum sevmiyor muyum bilemiyorum ama kıyafetlerden azıcık ucu görünen ya da hiç görünmeyen yani her zaman göze sokulmayanlarını seviyorum sanırım. Ha benlik bir şey mi? Asla. Bir kere canım kıymetli ve acı eşiğim pek bi düşük. Zaten kararsız insanın tekiyim. Bugun aldıgımı yarın giymek için sabırsızlanırken sonraki 2 sene yüzüne bakmam misal. Sırf dövmem var demek için dövme yaptıracak özentiliği ergenliğimde bile yaşamadım ama bazen de insanlara imrenmiyor değildim. Hal böyle olunca içindeki ergen hevesini alsın istedim:)

Benim aldığım paketten 3 tane dövme çıkıyor, ilk önce ortadaki küçüğü yaptım bilek kısmına (aşağıdaki ilk foto) amma velakin bilekteki o kırışık bölgeyi unutup direk yapıştırdım oysa biraz deriyi gerip yapıştırmam gerekiyordu o nedenle yazı kısmının altındaki çizgi kesik kesik oldu :( Bir de kalp ritmi pek manalı gelmedi oraya ben de hemencecik sildim.


İkinci denememi ise büyük dövmelerden birinin sadece yazı kısmını kullanarak gerçekleştirdim. Bu arada fotoda yapay bir görüntü duruyor ama gerçekte hiç anlaşılacak gibi değildi ama bir türlü yansıtamadım. Uygulamadan da bahsetmek istiyorum biraz. Gelen dövmelerin üzerinde şeffaf bir koruyucu var onu kaldırıp uygulama yapacağınız yere kağıdı yerleştiriyor ve ters tarafından kağıt tamamen nemli hale gelene kadar ıslak bir bez/mendil ile siliyorsunuz. Daha sonra kağıdı kaldırıp 20-30 sn bekleyin kurumasını ve dövmeniz hazır. Son foto 1 hafta sonra çekildi, 3. banyodan sonra bu hale geldi. Fazla bir özen göstermedim ama kolumu da hiç ovalamadım çünkü su dediğinde eğer kurulamaz ve ovalamazsanız çıkmıyor.

0,5$lık bir şey için amma konuştum farkındayım da ben bu işi sevdim. Hatta çok güzel erkek dövmeleri de var yine bir sürü sipariş verdim beklemedeyim. Ama artık yaza kadar kullanmam sanırım. Bu aldıklarımdan kalan kalp ritmini de sol göğüs üstüne kullandım normalde görünmüyor ama derin V yaka bir şey giyerseniz azıcık ucundan görünüyordu işte ama kolda olmasını daha çok sevdim sanırım.

Bu arada dün geceden beri kar yağıyor. Sabah tez izleme komitem vardı onun için okula geldim ve burada mahsur kaldım. Sağolsunlar yolları hiç tuzlamamışlar, sabah 25 km lik yolu bir buçuk saate geldim ve kar altta görünenin iki katı şimdiden of eve dönmek nasıl zor geliyor şu an anlatamam :(





3 yorum :

  1. 25 km'lik yolu 1,5 saatte mi geldin?
    ne kadar şanslısın bir bilsen :)
    7 km'yi 3 saati geçerken tamamladım desem? :p
    - - -
    bay dı vey, buddha'dan ms ne giysem'e gelsin :
    dün karaladım bir şeyler, 4 ay sonra üstelik.
    ve 4 ay sonra okumak için geldiğim ilk & tek blog hangisiydi dersiniz?
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten nasıl yaşıyorsunuz siz İstanbul'da aklım almıyor, ayrı bir sabır işi.

      4 ay oldu mu ya, hey gidi :/
      ilk yorumun senden geldiği günleri özlemişim ;)

      Sil
  2. Şu dövme şeysi oldukça ilgimi çekti bak :) Sürekli yapacak ve kanserojeni bol bol alacak biri olmasam ara sıra yapardım ama kendimi bilirim kesinlikle abartırım...

    YanıtlaSil