2 Ağustos 2013 Cuma

Evmanya.com Alışveriş Çilesi

Aslında online alışveriş sitelerine kızıyorum ama kızmaman lazım çünkü suç bende. Evmanya sitesinden bir kaç kez alışveriş yaptım. Haklarını yemeyim paketlemeleri vs. çok iyi. Fiyatları da güzel. Ama teslimat sorunları var. 
Daha önce ayakkabı kutusu sipariş etmiştim, ürüne özel aynı gün kargo seçeneği vardı. Ben alışverişimi, tamamladım ertesi gün baktım ki üründeki aynı gün kargo ibaresi gitmiş yerine 5-7 gün içinde kargolanır yazısı gelmiş. Müşteri hizmetlerine yazdığımda ise yok o üründe hızlı kargo falan dediler tabi delilim olmadığından bir şey diyemedim neyse iptal ettim siparişi bu tavırlarından dolayı.Bu arada dediğim gibi sorunsuz alışverişler de yaptım ama geçen günkü alışverişimde ev düzenleyici kutular ve bir kaç dekorasyon eşyası sipariş ettim. Beni siparişimden 8-9 gün sonra aradılar ki kutular tedarik edilemiyormuş. E o zaman neden sitede satışta diye sorarlar değil mi? Aradıklarında 20 saatlik uçak yolculuğundan inmişim kafa bir milyon dediler hediye çeki olarak hesabınıza tanımlayalım mı tamam dedim ama sonra neden iade etmiyorlar ki diye sinirlendim ama neyse zaten durmam alırım bir şeyler diye takmadım fazla. Geçen o çekimi kullandım ve online alışverişte uzun süre beklemeyi sevmediğim için 24 saatte kargoda ibaresi olan ürünlerden birini aldım. Sipariş tarihim 30.07.2013 14:12. Tabi ki siparişim hala tedarik aşamasında ve sitede "siparişiniz 7 Ağustos 2013 Çarşamba - 9 Ağustos 2013 Cuma tarihleri arasında kargoya verilecektir" yazıyor. Yani yapamayacaksan yazmayacaksın oraya 24 saatte diye. Ha ürün gelmedi 2-3 günde ne oldu bir şey mi eksildi benden tabi ki hayır. Ama hepimiz çalışan insanlarız ve sorumluluğumuzu yerine getirmediğimizde ya da bir işi söz verdiğimiz tarihe yetiştirmeyince karşımıza birisi dikilip haklı olarak neden böyle oldu diye soruyor. Ben bu siteye artık soru sormak istemiyorum çünkü cevaplarına alıştım. Firma tedarik edemedi diyecek, yok o üründe 24 saatte kargo özelliği diyecek. Ama bu sefer eşeği sağlam kazığa bağladım. Ürünü sepete atar atmaz ekran görüntüsünü aldım. Sağ alt köşede tarih saatte mevcut(resmin üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz de).





Bu kadar uzun bir post yaptım çünkü benim gibi ev eşyalarını online olarak alan ve zamanı önemli olan kişiler bu siteden alışveriş yaparken bunlar aklında olsun. Ha akıllanacak mıyım derseniz hayır ama artık eskisinin yüzde biri kadar ancak online alışveriş yapıyorum bu da bir gelişme tabi :)

Güncelleme: Ürünlerin teslimi 1 hafta daha ileri bir tarihe atanmış. Hadi hayırlısı!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder