27 Haziran 2013 Perşembe

Son keşfim: Everything 5 Pounds

Son keşfim dedim ama eminim benden önce bu siteyi fark edenler olmuştur. Adı bana ne alırsan bi milyoncuları çağrıştırsa da bu sitede ne alırsan 5 pound cidden. Ayakkabıdan cekete, çantadan küpeye. Tek sorunu ürün bedenlerinin çeşitsizliği ama eğer S-M bedenseniz, 36-37 numara giyiyorsanız sizin için sorun değil bu.


Kargo meselesine gelecek olursak, Türkiye'ye gönderim yapıyor ama kargo ücreti ürün ağırlığına göre değişiyor.

Siz de bu siteyi incelemek isterseniz tık tık!

9 yorum :

  1. Çok iyiymiş hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle ayakkabı ve çanta söz konusu olunca fiyatları kargoya rağmen gayet makul, bence de bak :)

      Sil
  2. bayıldııııım! ayrıca sana da bayıldığımı söylemeliyim, keşifler de çok iyisin ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Bu zamana kadar aldigim en güzel iltifatlardan♡♡

      Sil
  3. Özerllikle sitede ki bazı ayakkabılara bittim .Acaba kargo ucretı ne kadara mal olur ki :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben denemek için bir ayakkabı attım sepete 6-7 pound gibi bir şey ekliyor. 35-40 liraya denk geliyor hemen hemen :)

      Sil
  4. güzel blog..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Sarı çanta Yayoi Kusama for LV çakması ;(

    http://tekderdimnegiysem.blogspot.com/2013/07/ralph-lauren-vs-marjin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozum bir yerden isiriyordu ama aklima lv olacagi gelmemisti :-)

      Sil