11 Mart 2013 Pazartesi

Ucuza Alıyorum Derken Kazıklanmayın!!

Online alışverişi ne kadar sevdiğim malum. Son zamanlarda pek alışveriş yapmasam da sabahları ofise geldiğimde şöyle bir bakıyorum bugun neler indirimde diye malum sitelerde.

Son zamanlarda bu alışveriş sitelerinde denk geldiğim bir şey var ki o da fiyatları şişirmeleri. Örneğin Koton markası sıkça indirime giriyor bu sitelerde ama Koton mağazasına gittiğimde bu ürünü sitedekilerden epey uygun fiyata görüyorum. Bu ve benzeri örneklere o kadar sık rastlamaya başladım ki online alışverişten sogudum. Bugun  o sitelerden birine girdiğimde aşağıdaki ürünü ve fiyatını gördüm. 


Güya maybelline affinitone kapatıcı 29.00 TL imiş de bu site sayesinde 21 liraya alacağız bir de üstüne 6 TL'ya yakın kargo ödeyerek. Her yerde bulunabilecek, hatta neredeyse yarı fiyatına başka kozmetik sitelerden alınabilecek bir ürün için bile böyle yaptıklarını düşünürsek diğer ürünlerin fiyatlarına da güvenim kalmadı açıkcası.

Not: Özellikle site adı vermiyorum çünkü bu bir örnek. Sadece bu siteye has değil bu durum.

8 yorum :

  1. ben artık online alışveriş yapmıyorum uzun zamandr bu konuda haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de alacağım zaman her siteden fiyat araştırması yapıyorum özellikle kozmetik de onun dışından ben de bıraktım.

      Sil
  2. Online alışveriş benim için artık sadece yurtdışı siteleriyle sınırlı, Türkiye'de herkes bi kazıklama isteğinde çünkü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma newlook.com dan falan daha çok alışveriş yapar oldum giyim için. Kozmetik içinse bir şey alacağım zaman gezmediğim site kalmıyor ki kazıklanmayım diye...

      Sil
  3. belırlı sıtelerın garage sale ya da stok erıtme dışında alısverış yapmıyorum
    kzometık ıcın ındırım zamanlarıı bekliyorum kadınlar anneler gunu gıbı
    liste yapıyorum artık gerçek bı ıhtıyac lıstesı
    ısrafa savaş açtım
    benım yüzüme bakmadıklarıma nımet dıye ıhtıyac olanlar var malum

    biraz da sunu düşünüyorum bunu alarak neyı ıskalıyorum
    aslısverıs ıcın ayırdığım paraları egıtıme kıtaba gezı turuna saklıyorum artık

    yurt dışı alısverısı ıse an sağlıklısı

    ne felsefe yaptım yahu
    oyle işte

    yok oyle tüket yok et :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmışsın, teşekkürler :)

      senin gibi yapmaya çalışıyorum ben de..

      Sil
  4. new lookta kargo parası nekadar.birde gümrükte falan sorun çıkıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 pounddu en son, kıyafet alışverişlerinde zaten sorun yok sadece belli bir tutarı gecmemek lazım.

      Sil