29 Mart 2013 Cuma

Sammy Dress Alışverişim

Balköpüğü Blog'un sammy dress alışverişinden sonra ben de hemen siteye ışınlanmış ve free shipping kategorisinde listelenmiş şu saati sipariş etmiştim. 21 Şubatta verdiğim sipariş bugun(29 Mart) bana ulaştı. Bu alışverişimle ilgili o kadar mail aldım ki gelir gelmez sizinle paylaşayım dedim. 



Ürün beklediğimden kaliteli geldi açıkcası. Biliyorum biraz çocukça duruyor ama yazın böyle şeyler kullanmayı seviyorum :)
Alışveriş süreci ile ilgili yorumlarıma gelecek olursak genelde memnun kaldım. Teslimat süresi bu sitelerden alışveriş yapıyorsanız katlanmanız gereken bir durum zaten. Kendilerine attığım maile saatler içinde cevap alabildim. Bu konuda da takdir ettiğim kendilerini. Zira yurt içindekilere yazınca bile cevap almak bu kadar kolay olmuyor. 
Kısacası, bundan sonra da alışveriş yapacağım bir site oldu Sammy Dress.



6 yorum :

  1. kuzucum ya ben e bekliyorum bi aydır bı de bı suru sey ıstedım. hatta istedıgım seylerden bırı bı kıslık elbıseydı ama bu kıs gıymek nasıp olmıcak neredeyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım ya bizim gibi tezcanlı bünyelere eziyet resmen :)

      umarım çabucak gelir, elbiseyi de seneye giyersin artık :)

      Sil
  2. çok tatlı saat, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. oh wow, how cute is this watch:) Great color and great design! Love it!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de alışveriş yapmayı düşünüyorum ama teslimat süresi çok uzunmuş=/

    YanıtlaSil
  5. Ben de alışveriş yapmayı düşünüyorum ama teslimat süresi çok uzunmuş=/

    YanıtlaSil