10 Aralık 2012 Pazartesi

Bol Şanslı Alışveriş

Şanslı Kadın sitesini biliyor musunuz? Ben bilmiyordum geçen haftaya kadar :) İnternet reklamlarında denk geldim sanırım ve uygun fiyatlı aksesuarları görünce kaçırmadım tabi. Açıkcası ebay ve uzakdoğu menşeili sitelerdeki benzer ürünleri günlerce beklemektense uygun fiyata bu sitede buldum.

Bakalım neler almışım:

Öncelikle böyle güzel bir kutuda geldi yeni cicilerim:)


Aldıklarım bunlar (telefondan çektiğim için kötü resim kalitesi için üzgünüm:( )


Bu da alışverişimin hediyesiymiş :))


a harfli ve melek kanatlı yüzüğümü böyle kombinledim ve çok sevdim. Siz nasıl buldunuz? 


Bu arada tamamen kendi alışveriş deneyimim belirtmeden geçmeyelim. Sitenin tanıtımı amaçlı bir yazı değil böyle bir siteyi keşfetmişken sizle paylaşmak istedim.



6 yorum :

  1. Adı çok hoşmuş sitenin :D Bende bakıcamm :D
    Çok güzelmiş aldıkların, kanatlının birazcık daha değişiği var bende de ^^
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,

      Bak kesinlikle diğer ürünlerini bilmem ama akseuar fiyatları çok uygun :)

      Sil
  2. Kanatlarla a harfi çok güzel olmuş.
    Ben de bir bakayım siteye. Markafoni falan gibi sitelerdeki sözde indirimlere tahammüş edemiyorum, umarım bu da öyle değildir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:))

      kıyafetlere bakmadım pek ama aksesuarlar uygundu. 3-4 gibi bir şey olsa gerek yüzükler. Tabi çok kaliteli bir şey beklememek lazım. Aynı ebayden ya da wholesale gibi sitelerden alınanlar gibi diyim:)

      Sil
  3. upss ne güzelmiş o yüzükler benim de favorim çok teşekkürler paylaşımın için hemen bakıyorum
    aldıklarını güle güle kullan

    YanıtlaSil