12 Aralık 2011 Pazartesi

Oxxo'dan İlk Online Alışverişim

Online alışveriş yaparken önce ucuz bir şey alıp nasıl geliyor, kaç günde geliyor, iletişimi nasıl bir denerim siteleri memnun kaldıklarımla yoluma devam ederim. Şu gömleği de oxxoda 19.95 liraya görünce deneyim bir dedim ve 3 gün içinde ulaştı elime ürün. Tüm alışverişlerde kargo ücretsiz bir de hediyeleri var. gömleğin yanındaki gri cüzdan da hediyesi. 

Kısacası memnun kaldım oxxo da beden sorunu yaşamam gömlek vs. gibi uygun fiyatlı ürünleri tercih ederim ama mağazaları gerek dizayn gerekse darlığı nedeniyle alışveriş yapma isteğimi köreltir. Hele o deneme kabinleri o kadar dar ki.. Uzun lafın kısası bundan sonra da kullanacağım bir site oldu kendileri.



4 yorum :

  1. Güle güle giy yeni gömleğini canım :) Ben nedensen oxxo'dan hiç hoşlanamıyorum, ürünleri kalitesiz geliyo ve mağaza dizaynları yüzünden dolaşırken bana sıkıntı geliyor :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım:)

    Ürünlerinin kaliteleri fiyatlarına göre çok düşük bence de. Bir penye elbiseye 70 lira vermek akıl karı gelmiyor bana da ama uygun fiyatlı ürünlerini aldım bu zamana kadar basic bir kaç parça pek sorun yaşamadım açıkcası.

    YanıtlaSil
  3. Bu gömlek çok ciciymiş, fiyatı da çok uygun. Güle güle giy.

    YanıtlaSil