18 Ocak 2011 Salı

Vimjo Alışverişim

İnternetten o kadar çok alışveriş yapıyorum ki, çoğunda da korkuyorum güvenlik sebebiyle ama bu korku engel oluyor mu bana tabi ki de hayır!! Bu sefer de vimjodan dax'ın çok övülen 2 ürününü sipariş ettim. Dün bu saatlerde verdiğim sipariş bugün elimdeydi. Kapıda ödeme imkanı da olduğu için ve daha önceki alışverişlerimde de hiç sorun yaşamadığım için seviyorum vimjo'yu :)




Dax Coconut Oil ve Dax Supergro benim aldıklarım. New York'ta Beş Minare'nin sountrack albümü ve posteri ile Mooi gel diye vücut sıkılaştırıcı bir jelin testerlarını da hediye olarak yollamışlar. Ürünleri kullandıkça   memnun kalıp kalmadığımı anlatırım.


Peki var mı aranızda bunları kullanan ve deneyimlerini bizimle paylaşacak olan?

2 yorum :

  1. vimjoya bende oldukça güveniyorum siparişleri ulaştırma konusunda da gayet hızlılar kullandıktan sonra yorumlarını bizimle paylaşmayı unutma olur mu ^_^

    YanıtlaSil
  2. valla ben de çok güveniyorum henüz ağzım yanmadı :)

    bir kaç kez daha kullanayım paylaşacağım hemen ürünlerle ilgili görüşlerimi.

    YanıtlaSil